OVERZICHT FUNCTIES.
Onze ontwikkelfilosofie is dat de functionele wens van de restaurateur centraal staat. Op verzoek van restaurateurs ontwikkelen we steeds nieuwe functies of passen we bestaande functies aan. Mist u een functie? Meldt het ons en wij zullen het systeem gaan aanpassen. Zodoende wordt Reserve a Table steeds verder verbeterd.
- Online reserveren door de gast:
- Gasten reserveren via een door u in te stellen reserveringsmodule via uw (mobiele) website, uw facebookpagina of websites van derden
- Gasten kunnen in de reserveringsmodule zien of u nog een tafel vrij heeft op het door hen gewenste tijdstip
- Gasten kunnen alleen online boeken als er (nog) plaats in het restaurant is.
- Gasten kunnen, indien gewenst, een (aan)betaling doen.
- Van de reservering krijgt de gast direct een e-mail bevestiging
- 36 uur van tevoren krijgt de gast een herinneringsmail
- De reserveringsmodule voor de gast is in de talen Nederlands, Engels en Frans
- Kleuren van de module is instelbaar naar uw eigen huisstijl
- De tekst van de E-mail naar gast kunt u naar eigen wens aanpassen
- Gasten kunnen de reservering online wijzigen of annuleren
- Reserveringen staan direct in de digitale agenda
- Online reserveren (actief) beheren door het restaurant:
- Instelbaar conform uw openingstijden
- Online reserveren voor de gast voor een dagdeel of tijdstip direct uitzetten
- Online reserveren instellen voor extra openingsdagen (bv. Pasen)
- Mededeling invoeren die in de reserveringskalender zichtbaar is voor de gast (bv. voor de restaurantweek alleen om 18.00 en 20.00 reserveren
- Uitzetten van reserveringstijden (bv. 18.00) als u dat zelf wenst
- Spreidingsmogelijkheden voor de reservering naar meerdere tijdstippen
- Ondersteunt werken meerdere shifts
- Betaalfunctie voor bepaalde dagen, kaarttype, personen toevoegen
- De digitale Reserveringsagenda:
- 24 uur per dag beschikbaar en raadpleegbaar op elke computer en tablet
- Zelf reserveringen invoeren, wijzigen en annuleren.
- Desgewenst e-mail bevestiging naar de gast
- Registratie reservering per medewerker mogelijk
- Online reserveringen staan direct in agenda
- In het systeem registreren of de gast is gearriveerd
- Tafels invoeren zoals uw restaurant is ingedeeld, minimaal en maximaal aantal couverts per tafel in te vullen
- Tafels aan elkaar koppelen of juist niet aan elkaar koppelen (per tafel instelbaar)
- Reserveringen verschuiven naar een andere tafel
- Printen overzicht van de gasten per dag
- Gastenoverzicht (inclusief historie)
- Reserveringenoverzicht (printbaar per dag)
- Direct overzicht geboekte reserveringen (aantal per dag) nu en in de toekomst
- Management Informatie
- Reserveringsmodule-instellingen:
- Openingsdagen en tijden voor lunch en diner conform de tijden van uw restaurant.
- Duur van de lunch en diner reservering (tafels kunnen meerdere keren om)
- Aantal tafels en aantal couverts per tafel
- Maximeren groepsgrootte voor lunch en diner voor automatische bevestiging vanuit het systeem
- Zelf reserveringen bevestigen vanaf een bepaalde groepsgrootte
- Mogelijkheid voor meerdere e-mail adressen voor reserveringsbevestiging aan de restaurateur
- Invoeren van sluitingsdagen t.b.v. vakantie etc.
- E-mail bevestigingen en het widget naar de gast aanpassen met eigen tekst
- Onbeperkt aantal kaarttypes (lunch, diner, High Tea etc.)
- Betaalfunctie: bedrag, dag, kaarttype en aantal personen
- Enquete (Optie):
- De gast ontvangt via e-mail de volgende dag het verzoek om uw restaurant te recenseren
- Beoordeling door de gast op een viertal aspecten
- Terugkoppeling alleen de restaurateur; geen externe publicatie op andere websites
- Koppelbaar aan een eigen enquetesysteem
Implementatie
Reserve a Table is een Internetsysteem. U heeft alleen een computer of een tablet met internetaansluiting nodig. Voor het eerste gebruik wordt het systeem door ons naar uw wensen ingericht en ondersteunen wij u met de koppeling van Reserve a Table aan uw website.
Wilt u overstappen van uw huidige systeem (bijvoorbeeld Couverts of Seat Me) naar Reserve a Table dan verzorgen wij de migratie van uw reserveringen naar Reserve a Table.
Telefonische helpdesk voor verdere ondersteuning, ook voor het inrichten van de betaalfunctie.
NAAR BETAALFUNCTIE RESERVE A TABLE